نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد

برگزاری جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد

همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به نیازمندان و معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ؛ همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد با حضور مرتضی رحیمی چگنی معاون پشتیبانی و نیروی انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران ، نورالدین فائقی معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال ، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ، حجت السلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه ، دادستان ، و روسای بهزیستی شهرستان ملارد و شهریار و جمعی دیگر از مسئولین و هنرمندان از جمله رضا بنفشه خواه و سیامک اشعریون و مددجویان اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد .

حجت السلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری اظهار کرد :  یکی از دلایل روزه گرفتن آن است که به یاد دیگران و نیازمندان باشیم تا به وقت ضرورت دیگران نیز به یاد ما باشند . حال که خداوند به ما توفیق داده است تا بتوانیم دست نیازمندان را بگیریم باید این کار را انجام دهیم . امیدواریم که نام ما در لیست انسانهایی ثبت شود که دارای ثواب جاریه باشند .

مرتضی قربانی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تشکر از حضور مسئولین و خیرین گفت : این ماه فرصت مغتنمی است تا وقتی در حال روزه گرفتن به یاد نیازمندان باشیم ، بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرده تا بخشی از نیازهای این عزیزان را رفع کرد .

در ادامه رضا بنفشه خواه گفت : خاصیت این ماه این است که به دلیل حال و هوای معنوی حاکم ، دلها نرم تر شده و مردم بیشتر به سمت کارهای خیرخواهانه می روند .

در حاشیه مراسم مرتضی رحیمی چگنی از زحمات مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد و پرسنل خدوم وی تشکر کرد و گفت : هدف از برگزاری اینگونه جشن ها جمع آوری کمک نقدی نیست بلکه آشنایی و همگام سازی مردم و خیرین با بهزیستی و شناخت نوع مشکلات مادی و روحی نیازمندان و معلولین مورد نظر است .

خروج از نسخه موبایل