نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک سردار “خانچرلی ” به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

خبر شهر -غرب استان تهران- فرمانده انتظامی استان، پیشایش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بهار قرآن را به مسلمانان ایران اسلامی و کارکنان نیروی انتظامی تبریک گفت.

خبر شهر به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی غرب استان تهران، سردار ” خانچرلی” پیشاپیش فرا رسیدن ماه پر برکت رمضان را به مسلمانان ایران اسلامی و کارکنان نیروی انتظامی غرب استان تهران تبریک گفت .

 

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

” شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ ”

پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به همکاران ارجمند، کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر ناجا که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

ماه رمضان،ماهی است که قرآن برای راهنمایی مردم و نشانه‌های هدایت و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده است.

برخورداری درک صحیح از ماه مبارک رمضان، زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی و عطایای ربانی را فراهم می‌نماید و در سایه این درک و فهم و شناخت است که نقش بی‌بدیل و آثار و فواید آن آشکار می‌شود.

طرح‌ریزی برنامه‌های پویای دینی، اخلاقی و فرهنگی در مجموعه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و گسترده نمودن مولفه‌های ایام پرعظمت و لیالی گرانقدر ماه مبارک رمضان بر دیگر ماه‌های سال، جان‌ها را به وجد آورده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت می‌آفریند.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.

امیداورم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در  مجموعه نیروی انتظامی ایجاد کنیم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می کنم.

 

خروج از نسخه موبایل