نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خیابان مطهری کرج جهت کاهش ترافیک تعریض می شود

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه در خصوص این لایحه اظهار داشت: اجرای تعریض بلوار ۵۵ متری خیابان شهید مطهری از اولویت های طرح های عمرانی سطح شهر می باشد و با اجرای طرح مذکور مشکلات ترافیکی شهر مرتفع خواهد شد.

 

وی به تملک املاک واقع در طرح خیابان شهید مطهری، ضلع شمال خیابان مطهری، حد فاصل بلوار نبوت و بلوار جمهوری اشاره کرد و افزود: این تملکات جهت اجرای طرح مذکور ضروری است.

رضا شریفی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز افزود: با توجه به ترافیک سنگین در این محدوده و لزوم تسریع در تردد اجرای این طرح ضروری می باشد.

در ادامه این جلسه، با هدف تقویت زیرساخت های گردشگری و تفریحی، لایحه احداث هتل گردشگری در منطقه ۱۱ مطرح شد و باید ها و نباید های اجرای این پروژه مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به اینکه جهت اجرای این طرح باید تعداد زیادی از درختان محل اجرای طرح از بین برود پیشنهاد می کنم جهت حفظ فضای سبز و درختان که ریه های تنفسی شهر هستند، زمین دیگری جهت اجرای طرح در اختیار سرمایه گذار گذاشته شود تا از یک سو احداث هتل گردشگری صورت گیرد و از سوی دیگر حفظ درختان شهر را شاهد باشیم.

یادآور می شود، مقرر شد، لایحه مذکور پس از اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۷ توسط شهردای منطقه ۱۱ در کمیسیون مطرح و به بحث و بررسی اعضا برسد.

خروج از نسخه موبایل