نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تخصص و کارآمدی پلیس، لازمه کیفی سازی انجام ماموریت ها است

خبر شهر-غرب استان تهران- فرمانده انتظامی استان، انگیزه خدمتگزاری به مردم را بالاترین شاخص در تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و تخصص و کارآمدی پلیس را لازمه کیفی سازی انجام ماموریت ها دانست.

خبر شهر به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محسن خانچرلی” در مراسم آیین تودیع معارفه معاون هماهنگ کننده استان که با حضور فرماندهان و معاونان برگزار شد با اشاره به این که تخصص و کارآمدی پلیس، لازمه کیفی سازی انجام ماموریت ها است، بیان داشت: پلیس به عنوان یکی ار خدمتگزاران مردم باید همیشه تلاش کند که بهترین و خالصانه ترین خدمت را به مردم داشته باشد.

وی افزود: هر اندازه احترام و ارزش بیشتری بین مردم داشته باشیم به همان نسبت ارزش و جایگاه شایسته ای پیش خداوند متعال خواهیم داشت.

این مقام ارشد انتظامی، رفتار، گفتار و کردار پلیس را نشات گرفته از آموزه های دینی و اسلامی عنوان و بیان کرد: در بحث استاندارد سازی و تعالی رفتار باید مهارت های زندگی، کنترل خشم و استرس ضمن آموزش، نهادینه شود و از کارکنان به عنوان سرمایه های اجتماعی حفاظت کرد.

سردار خانچرلی افزود: ماموریت و وظایف ناجا بسیار حساس، خطیر و درعین حال ظریف وپیچیده است و برای توفیق در این راستا باید با تلاش مضاعف و شناخت امور و داشتن برنامه ریزی دقیق بر مشکلات فائق آمد.

رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به اهمیت افزایش سطح دانش و بینش کارکنان بر پیشرفت های فردی و سازمانی، عنوان داشت: کارکنان انتظامی باید با بالا بردن سطح توان علمی و عملی خود به تمام ابعاد شغل و وظیفه خود آگاهی کامل داشته باشند و سعی کنند تا به بهترین نحو در راستای خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

سردار خانچرلی با تاکید بر این که موفقیت در سایه نظم و رعایت قانون و شناخت امور و برنامه ریزی میسر است، ادامه داد: وقتی در مقام دفاع از مظلوم هستید، رضایت خدا را در نظر بگیرید و با اخلاص، پاکی، درستی و صداقت وظایف شغلی خود را انجام دهید، اگر این چنین باشد علاوه بر کسب موفقیت، کارها نزد خدا ارزش پیدا می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم سرهنگ «داود عبدالمالکی » به عنوان معاون هماهنگ کننده استان منصوب و با اهداء لوحی از تلاش و زحمات سرهنگ «تقی بیگی» معاون هماهنگ کننده اسبق این پلیس تقدیر شد.

 

 

خروج از نسخه موبایل