نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توقیف محموله مواد غذایی و لوازم آرایشی قاچاق 10میلیاردی در “ملارد”

خبر شهر – غرب استان تهران-فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از شناسایی و توقیف محموله مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “برزو همتی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در جریان اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در منطقه ملارد، برابر اخبار بدست آمده از منابع اطلاعاتی مبنی بر قاچاق مواد غذایی توسط فردی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار شناسایی شده، ۴۸۷ هزار و ۳۵۰ قلم انواع مواد غذایی و لوازم آرایشی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ برزو همتی، بیان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی ملارد در پایان، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

 

خروج از نسخه موبایل