نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولیای دانش آموزان شهریاری در حوزه تربیتی آموزش می بینند

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهریار : علی ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های متعدد شهرستان شهریار در ابعاد گوناگون علمی و آموزشی اظهار داشت:یکی از کانون های توجه و تمرکز مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان به مولفه های علمی و آموزشی و پرورشی معطوف می شود که از نظر ما باید در کنار توانمندی های موجود، ضریب افزایش و تقویت ظرفیت ها و استعدادهای این خطه از استان تهران نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:یکی از ارکان اصلی حصول اهداف مورد نظر در عرصه تربیتی به حوزه پرورشی باز می گردد واز نظر ما هر آنچه توفیقات بیشتری در این بخش حاصل شود، دامنه موفقیت ها نیزگسترش خواهد یافت.

وی افزود:پیش از این عمده تمرکز حوزه پرورشی به  دانش آموز خلاصه می شد اما در نظر داریم دامنه و گستره آموزش و پرورش را به اولیا و والدین محصلین نیز تسری دهیم.

ذبیحی گفت:بدون تردید برای کسب توفیقات هر چه بیشتر باید زنجیره آموزشی به صورت هدفمند پیگیری شود و با افزایش دامنه آموزش ها این امر خطیر به نحو شایسته تری محقق می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهریار عنوان کرد:طبق هدفگذاری های لحاظ شده، در نظر داریم پوشش ۱۰۰ درصدی لازم را برای آموزش اولیا و والدین دانش آموزان و خانواده های آن ها لحاظ کنیم.

وی یادآور شد:تلاش می کنیم آموزش ها بر مبنای داشته ها و یافته های جدید به نحو شایسته ای اجرایی شود که قطعا ثمره آن با کارآمدی و تأثیرات سازنده بیشتری همراه خواهد.

 

 

خروج از نسخه موبایل