نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین هم اندیشی مسئولین پایگاه های سنجش شهریار

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهریار : معاون آموزش ابتدایی از برگزاری اولین هم اندیشی مسئولین پایگاه های سنجش شهرستان شهریار خبر داد.

محمد آقاخانی اظهارداشت : سنجش نوآموزان قبل از ورود به دبستان فرایندعلمی وکاربردی است که نوآموز مورد بررسی قرار می گیرد تا توانایی های ذهنی و رشد عقلانی وی در راه ورود به مدرسه شناسایی شود، در این فرآیند نوآموز از نظر بهداشتی-هوش وآمادگی تحصیلی و وضع جسمانی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان این موضوع که در سال گذشته حدود ۱۲۸۰۰ نوآموز مورد ارزیابی وسنجش قرار گرفتندگفت : پیش بینی می کنیم امسال ۱۳۵۰۰ نوآموز در پایگاه های سنجش این منطقه مورد سنجش قرار بگیرند.

آقاخانی یادآور شد: امسال ما دو پایگاه (نوع الف) و چهار پایگاه (نوع ب) خواهیم داشت و مراجعه دانش آموزان هر منطقه حتما در همان پایگاه منطقه مربوطه پذیرش خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد : مسئولین پایگاهها به تکریم ارباب رجوع , فراهم سازی محیط بدون اضطراب و استرس برای نوآموزان و همچنین ایجاد فضای مناسب و شایسته , لباس فرم و همچنین ادبیات مناسب عوامل اجرایی پایگاه هاکه از اولویت های این معاونت خواهد بود,توجه ویژه داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی در پایان متذکر شد : مسئولین پایگاه ها می توانند برای تهیه ملزومات پایگاه ها با معاونت پشتیبانی و همچنین هماهنگی برای اموراجرایی پایگاه ها باخانم کریمی مسئول اداره استثنایی استان هماهنگی لازم را داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل