نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گرامیداشت جوانان آسمانی در هفته جوان شهرستان شهریار

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت هفته جوان و اعیاد شعبانیه، قبور مطهر شهدای شهرستان شهریار با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران غبار روبی و عطرافشانی شد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛مسئولان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و اعیاد شعبانیه با حضور در آئین  عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان شهریار و ادای احترام به مقام والای شهداء، یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.

احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار با بیان اینکه برگزاری این آیین معنوی ما هدف از برگزاری این مراسم را تعمیق بخشیدن به درس آشنایی با ارزش های دفاع مقدس و شناخت جایگاه و مقام شهدا عنوان کرد و اظهار کرد: برگزاری این برنامه های معنوی، ظرفیت گسترده ای در فرهنگ سازی ارزش های اسلامی در نسل جوان ایجاد می کند.

عبدالوند افزود: شهداء حق بزرگی بر گردن ما دارند لذا ما باید با ادامه راه شهدا و تحقق خواسته‌های آنان، شهدا را از خود راضی نگه داریم.

وی گفت: تجدید میثاق با شهدا به معنی نگهداری و پاسداشت خون شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدا و امام خمینی(ره)  است.

عبدالوند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: امروز به عنوان یک وظیفه و تکلیف بر همه جوانان فرض است که رهرو آنان بوده و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام برداریم.

خروج از نسخه موبایل