نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نرم افزار جامع عکاسی الکترونیک در کشور کلید خورد

به گزارش خبر شهر صبح امروز با حضور هیئت رئیسه اتحادیه های سراسر کشور از اولین نرم افزار جامع عکاسی الکترونیکی رونمایی شد در این همایش بزرگ تمامی نمایندگان عکاسان ایرا یکصدا گفغتند حق گرفتنی است و عکاسی حق مسلم یک عکاس است و مداخله بخش دولتی در این بخش اشتباه بزرگی است که باعث بیکاری هزاران نفر خواهد شد و این جریان با فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در خصوص رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال کاملا در تضاد میباشد .
در ادامه   طراحان این نرم افزار در خصوص عملکرد این نرم افزار  گفت :

با عملیاتی شدن این نرم افزار در سطح کشور مشکلات صنف عکاسان کشور حل خواهد شد و دست دفاتر پیش خوان دولت و ثبت احوال و آموزش و پرورش از دخالت در امور عکاسی کوتاه خواهد شد .

این نرم افزار از طریق اتحادیه به تمامی جواز داران کشور در بخش عکاسی تحویل داده میشود و اتحادیه موظف است برای هر فرد صنفی شاغل در  عکاسی این نرم افزار جامع را راه اندازی نماید .

مراجعین به عکاسی ها در سراسر کشور با گرفتن عکس در هر عکاسی  با مراجعه به سامانه الکترونیک در هر نقطهاز کشور و پرداخت هزینه مربوطه بصورت آنلاین میتوانند عکس پرسنلی خود را دانلود نمایند .

این سیستم جامع باعث خواهد شد تا بهانه دفاتر پیشخوان دولت را برای عکس دیجیتال از بین برده و سود جویی این دفاتر و دریافت مبلغ سنگین و تحمیل نرخ دلخواه به مشتری جلوگیری نموده و

بحول قوه الهی تمام مشتریان میتوانند از عکس با کیفیت خوب بهره ببرند .

بسیاری از مراجعین به دفاتر پیشخوان دولت از بی کیفیت بودن و حتی شبیه نبودن عکسهایشان به خودشان گله مند بود ه اند که این نرم افزار جامع الکترونیک تماتمی این مشکلات را رفع خواهد نمود .

از دیگر محاسن این نرم افزار این است که هر فردی با زدن کد ملی خود در هر نقطه از کشور میتواند به فایل آرشیو خود دست پیدا کند و با پرداخت هزینه آن  عکس مورد نظر خود را دانلود نماید .

و از  محاسن دیگر این نرم افزار  عدم مراجعه حضوری مشتریان برای چاپ مجدد و سفارش دوباره  میباشد .

این نرم افزار از سوی اکثریت قاطع هیئت ریسه اتحادیه های کشور مورد تائید قرار گرفت و مقرر گردید برای تائید نهایی و رفع اشکالات مختصر توسط یک گروه کارشناسی از نخبگان صنف به مسئولین مربوطه ارائه گرددو پس از تصویب در سرایر کشور اجرایی شود .

ویدئو مصاحبه ریاست اتحادیه عکاسان شهرستان ورامین

 

خروج از نسخه موبایل