نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تملک اراضی واقع در مسیر احداث بزرگراه شمالی اولویت فعلی طرح است

محمدرضا رضاپور که مسئولیت اصلی پیگیری امور مرتبط با پروژه بزرگراه شمالی را با دستور شهردار به عهده دارد، این مطلب را در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری عنوان کرد و از بررسی پیوسته روند انجام کار و برگزاری جلسات هفتگی به منظور هماهنگی و رفع مشکلات و موانع اجرای طرح توسط مسئولان ارشد حوزه مدیریت شهری خبر داد.

وی گفت: این پروژه به لحاظ بزرگی و نقش بی بدیل آن در کاهش ترافیک، نه تنها برای مدیریت شهری، بلکه برای مجموعه شهر و همه افراد ذینفع در این منطقه جغرافیایی از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که ضروری است برای دستیابی به اهداف تعیین شده، مراحل مختلف طرح به صورت موازی و در نقاط متعدد اجرایی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای این منظور نقاط شروع متعددی را برای پروژه در نظر گرفتیم؛ این به معنای آن است که در صورت توقف در هر بخش یا مواجهه با مشکل در یک نقطه، کل پروژه متوقف نخواهد شد و کار با سرعت و جدیت ادامه پیدا می کند.

رضاپور، بر جدیت مدیریت شهری برای به تحقق رسیدن این آرزوی دیریاب اهالی البرز و ساکنان کرج تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون مرحله تحویل زمین برای تجهیز کارگاه ها در زمینی واقع در شمال دانشگاه پیام نور و استقرار ماشین آلات مورد نیاز انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه انتظار می رود کارگاه ها با حضور نیروها ظرف هفته آینده فعال شوند، اذعان داشت: پس از ابلاغ پیمان، تفکیک محورهای طراحی شامل طراحی تعدادی از تقاطعات انجام گرفته است. شناسایی معارضین، انجام امور مربوط به زمین شناسی و مطالعات طراحی نیز تاکنون در خصوص این طرح بزرگ شهری به انجام رسیده است.

خروج از نسخه موبایل