نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پذیرش پژوهش دبیر شهریاری در ecss اتریش

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهریار : دبیر تربیت‌بدنی شهرستان‌شهریار، توانست با ارائه پژوهشی باعنوان «شیوع اضافه وزن و کم وزنی در بین دختران متوسطه دوره دوم شهرستان شهریار و تاثیر سطح تحصیلات پدر و مادر بر انتخاب نوع ورزش» به همایش بین‌المللی ecss در کشور اتریش راه پیدا کند.

راحله رشیدی ظفر،طی گفتگو با دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار ، پیرامون حضورش در این همایش،اظهار کرد:همایش ecss از سال ۱۹۹۶ هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود و معتبرترین همایش در زمینۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی است.

وی ادامه داد: بنده چکیده مقاله خود را در ماه مارس فرستاده و در اوایل آوریل نامه پذیرش مقاله را دریافت کردم و بر همین اساس، این پژوهش در تاریخ ۸ جولای ۲۰۱۶ برابر با جمعه ۱۸ تیر ماه ۹۵در حضور شرکت‌کنندگان در دانشگاه وین ارائه خواهد شد و پس از پایان این همایش، جهت انجام مراحل مصاحبه برای شرکت در المپیک ریو به‌عنوان کادر اجرایی، در میلان ایتالیا حضور پیدا خواهم کرد.

این دبیر شهریاری تصریح کرد: پیش از این نیز با ارائۀ پژوهش های مختلف توانسته ام در چند همایش مختلف برای کشورهای پرتغال، کرواسی و یونان و داخل کشور پذیرش بگیرم.

رشیدی ظفر با اشاره به این‌ که این همایش، امسال به میزبانی کشور اتریش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تمامی همکاران فعال در حوزۀ پژوهش‌های تربیت‌بدنی می‌توانند به آدرس ecss.de مراجعه کرده و برای سال‌های آینده اقدام به ارسال مقاله کنند.

شایان ذکر است ، وی کارشناس ارشد آسیب شناسی ورزشی از دانشگاه خوارزمی و مدت ۱۲ سال است که به‌عنوان دبیر تربیت بدنی در آموزش و پرورش مشغول به کارمیباشد و در این مدت در دانشگاه‌های فرهنگیان و پیام نور نیز به تدریس پرداخته است.

خروج از نسخه موبایل