نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بزرگراه شمالی، میانبر مدیریت شهری برای گذر ازبحران ترافیک است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اگرچه بسیاری معتقدند مدیریت شهری طی کمتر از سه سال اخیر شکوفایی عمرانی را برای شهر به ارمغان آورده و احداث تقاطعات و اجرای طرح های متعدد توسط شهرداری ایران کوچک شاهد این مدعا و نوید عملکردی هدایت شده و مصمم برای پیشرفت به همراه دارد، اما به نظر می رسد همه اقدامات انجام گرفته در مقابل عزم راسخ این دستگاه برای اجرای یکی از پروژه های بسیار بزرگ ملی و محلی سر تعظیم فرود آورده اند.

در این میان، مدیریت ارشد اجرایی شهرداری کرج یکی از جدی ترین مسئولان برای به ثمر رسیدن هر چه سریعتر این طرح است چنان که برگزاری هفتگی جلسات راهبردی اجرای طرح با حضور همه مسئولان ذیربط همچنین بخش های حقیقی و حقوقی موثر در اجرا، موید این امر می باشد؛ نکته ای که عضو با سابقه شورای اسلامی شهر هم در بیانات خود ضمن جلسه بر آن تاکید داشت و به همین مناسبت شهردار کرج را مورد تقدیر قرار داد.

اراده مدیران برای اجرای پروژه به منزله تحقق آن است

رضا شریفی و داوود وحیدی از  اعضای شورای اسلامی شهر که به عنوان مهمانان ویژه دومین کارگروه رفع موانع اجرایی بزرگراه شمالی در این جلسه حضور داشتند؛ با تاکید بر اینکه تکاپو و اراده مدیران برای اجرای یک طرح به منزله تحقق یافتن آن است، از علی ترکاشوند برای جدی گرفتن و پیگیری همه جانبه امور مربوط به ساخت پروژه بزرگراه شمالی شهر کرج به عنوان یک طرح ملی و کلان تجلیل کردند.

وی اظهار داشت: از اجرای این طرح همه شهروندان سهم برده و کاهش ترافیک و آلودگی هوا مهمترین و اساسی ترین دستاورد آن است که انتفاع مجموعه شهر در آن خواهد بود.

شریفی تاکید کرد: بر همین اساس همه دستگاه ها و بخش هایی که به نوعی در تهیه مقدمات و اجرای طرح موثر می باشند، موظف به همکاری با مدیریت شهری بوده و باید به تحقق و ثمر رسیدن این هدف عالی کمک کنند.

کمربندی شمالی، ابرپروژه شهر کرج است

شهردارکرج نیز با اشاره به اینکه این دومین جلسه از جلسات هفتگی مربوط به اجرای بزرگراه شمالی است، اضافه کرد: طرح احداث کمربندی شمالی کرج در واقع ابرپروژه شهرداری است که بخش اعظمی از همت و تلاش این دستگاه به اجرا و تکمیل آن اختصاص یافته تا در کمترین زمان ممکن و با بهره گیری از به روزترین و بهترین امکانات و مصالح به بهره برداری برسد.

علی ترکاشوند بیان داشت: هم اکنون بزرگترین طرح در حال اجرای این دستگاه در تقاطع مهرویلا با اعتبار حدود ۱۱۰ میلیارد تومان قرار دارد، اما برای احداث بزرگراه یک هزار میلیارد اعتبار تعیین شده است که این بزرگی و اهمیت طرح را نشان می دهد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور معاونین و همه مدیران مناطقی که طرح در آنها به اجرا در می آید، تصریح کرد: ضروری است همه مصوبات و تکالیف این کارگروه به شدت از سوی این مسئولان جدی گرفته شده و مدیران باید به طور کامل و دقیق مجری وظایف و مسئولیت هایی باشند که به عهده آنها گذاشته شده است و می شود.

لازم به ذکر است در نشست فوق، پیمانکار طرح، گزارشی از روند کار و مراحل مختلف تجهیز کارگاه که هم اکنون در حال انجام است را برای حاضران ارائه کرد.

خروج از نسخه موبایل