نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مشکلات اسلام آباد کرج رصد شد / لزوم توجه به مناطق کم برخوردار

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه اسکندری هدف از این بازدید را شناسایی و بررسی مشکلات موجود در محله اسلام آباد عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این محله جزء محلات محروم و کم برخوردار است توجه به نیازهای شهری آنها باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

وی یادآور شد: طی ماه های گذشته در بازدید از این محله برخی از مشکلات و نیازهای شهروندان از جمله مشکلات آب و فاضلاب شهری، آسفالت و جداول و نبود مکان تفریحی و ورزشی رصد و مقرر شد مدیر منطقه در تامین این نیازها اهتمام ویژه ای داشته باشد.

اسکندری گفت: برخی از نیازهای مطرح شده توسط شهرداری تامین شد که بی شک انجام این مهم اقدامی ارزشمند است اما به لحاظ محروم بودن این منطقه مسئولین ذیربط باید توجه و نگاه ویژه به آن داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری را تامین نیازهای خدماتی، رفاهی و عمرانی شهروندان عنوان کرد و افزود: افزایش سرانه های خدماتی، فرهنگی و فضای سبز در مناطق محروم موجب دلگرمی شهروندان و رضایت آنها می شود، چرا که طی این سال ها ساکنین با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده اند و نیازمند توجه ویژه هستند.

خروج از نسخه موبایل