نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پاسداران تجلی گر اخلاص و حافظان ارزش های اسلامی و انقلابی اند

علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج عنوان کرد: سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت  و پاسداشت این ایام خجسته از آن به عنوان روز پاسدار یاد کردند و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار ودیعه گذاشته اند.

شهردار کرج اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با اقتداء به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهدا(ع) در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی های آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدنی نیست.

ترکاشوند ادامه داد: عزیزانی که دیروز با خون پاک خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و بر دشمن پلید شوریدند و سرافرازانه آوای اقتدار سرودند، در پایان جنگ تحمیلی وارد عرصه‌های سازندگی ایران اسلامی شدند و امروز هم در عرصه‌های متنوع نظامی، فرهنگی، تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی ناپذیر خود، امنیت، آسایش و سرافرازی را در میهن اسلامی برقرار و پایدار کرده اند.

این مسئول ارشد شهری بیان کرد: روز پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاور مردانی غیور تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل کرده و همچون دژی مستحکم؛ شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام برمى دارند.

وی خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته است و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است.

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به فرارسیدن یکی از شهور پرعظمت خداوند یعنی شعبان که ماه تزکیه و تهذیب و مقدمه رمضان کریم می باشد اشاره کرد و گفت: این ماه همواره شادی بخش ومسرّت آور است زیرا در این ماه اعیاد بزرگی چون میلاد با سعادت امامان همام حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، امام سجاد (ع) و علمدار با وفای کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) ثبت و ضبط شده است.

ترکاشوند در پایان اضافه کرد: امید آن است تا با استفاده از ظرفیت های بالای این ماه بتوانیم مسیر بندگی و اطاعت را به بهترین نحو ممکن در راه رسیدن به حق تعالی و قرارگرفتن بر قلل رفیع انسانیت طی نماییم و در این راه همواره باهدایت و حمایت بهترین بندگان خدا امامان معصوم (ع) به سرمنزل مقصود رهنمون گردیم.

خروج از نسخه موبایل