نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایشگاه آسیب شناسی شهری در قالب تصویر برگزار می شود

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید کاویانی با اعلام این خبر اظهارداشت: در حال حاضر شهرداری ها در حال تبدیل شدن از یک نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی هستند و ضرورت دارد؛ مردم در اداره شهر مشارکت بیشتری داشته تا معضلات شهری بیشتر شناسایی و مرتفع شود.
وی، تاکید کرد: این نمایشگاه به منظور مشارکت بیشتر شهروندان و بخش خصوصی در زمینه های مختلف شهری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی است تا زمینه های زندگی بهتر فراهم گردد.

کاویانی یادآور شد: در این نمایشگاه که با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر برگزار می شود؛ آسیب های شهری از زوایای مختلف به تصویر کشیده خواهد شد که امید است نتایج مطلوبی در تصمیم گیری های حساس شهری را برای مسئولین شهری به همراه داشته باشد.

به گفته کاویانی در کلانشهر کرج رفتارهای شهروندان بر روی زندگی یکدیگر تاثیر دارد و مدیریت شهری برای بالا بردن کیفیت زندگی به مشارکت تمامی شهروندان نیازمند است.

وی، گفت: مدیریت شهری سه دوره داشته است، دوره اول شهر برای مردم که مسئولین امر شهر را بدون هیچ دخالتی از سوی شهروندان اداره می کردند و در دوره دوم شهرداری برای مردم بود که مشارکت شهروندان در اداره شهر دیده می شد و اما اکنون در دوره ی شهرداری توسط مردم هستیم که در اداره شهر اهمیت اصلی دیدگاه شهروندان است.

کاویانی عنوان کرد: نمایشگاه آسیب های شهری رویکردی دارد که با استفاده از ابزارهای هنری شهروندان نیازهای شهر مرتفع می شود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج یادآور شد: پس از اتمام مرحله عکس و تصویر برداری از حوزه های مختلف آسیب های شهری زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه اعلام خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل