نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بزرگداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی شهریار

به گزارش خبر شهر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بمناسبت هفته گرامیداشت معلم با برپایی مراسمی از ۳۰۰ تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل نمود .

این مراسم که با حضور فرماندار شهریار ، معاونت سیاسی انتظامی فرماندار ،  حر ا ست فرمانداری ، ریاست دانشگاه   ، هیئت علمی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهریار بر گزار گردید.

دکتر باقریان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن خیر مقدم به مدعوین و  اساتید گفت : پیشرفت علمی دانشگاه شهریار و رسیدن این دانشگاه به مراتب بالای علمی  دور از دسترس نیست و همانگونه که با وجود  کوهی از مشکلات این دانشگاه  در کمترین زمان ممکن  در این مکان ساخته شد و دیدن رشد علمی دانشجویان این خطه و شورو نشاط بیشاز ۸۰۰۰ هزار دانشجوی طلب علم و معرفت  خستگی  این مدت را از تن ما زدود ه است .

ریاست دانشگاه در ادامه از مشکلات موجود در دانشگاه و کمبود خدمات شهری دراین نقطه گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین شد .

در ادامه مراسم فرماندار شهریار گفت : امروز بسیار خوشحال هستم که در کنار اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی شهریار هستم ، هرچند پرداختن به جایگاه رفیع معلم گسترده و بی انتها میباشد ، بسیار خوب میتواند به پیوند استاد شهید مطهری با معلم و روز معلم و نقش معلم با جامعه پی برد، رفتارهای که گاها باعث خشنودی و گاها باعث ناخشنودی میباشد . خیلی خوب است اگر یک مرور ذهنی داشته باشیم بر اینکه ما به وجود استاد مطهری افتخار میکنیم استادی که بر تارک انقلاب ما میدرخشد  ، از وجود چنین شخصیتی در در دوران انقلاب  به خود میبالیم ، و چگونه است که فاصله زیادی از این شخصیت برجسته .از آنچه که در رفتارو گفتارو سکنات این عالم بزرگ نوشته شده است داریم .

ایشان در ادامه بیان داشتند : شاید با یک مرور کلی بتوان به موانع و نقاط ضعفی که وجود دارد رسید و تلاش بکنیم که آنها را رفع کنیم ، اولین چیزی که به ذهن ما میرسد از رفتارهای این استاد گرانقدر ، آزادگی آن شهید است ، که در یک فضای بسته و مسموم ، هجمه های مختلف از دیدگاهای مختلف و ایدو لوژی های مختلف رابا بیانهای مختلف جامعه  که تحت فشار خود قرار داده بود ، لب به سخن می گشاید و آنچنان قرا ءجامعه را تحت تاثیر میگذار که بعد از گذشت چندین دهه  همکنون نیز شنیدن بعضی از مسائل آن برای ما دشوارو سنگین است .

در پایان این مراسم از تمامی اساتید دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد .

 

 

خروج از نسخه موبایل