نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدرسه بستر توسعه پایدار همه جانبه هر کشوری است

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهریار : دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان شهریار با حضور رییس مجمع خیرین کشور ، رییس مجمع خیرین شهرستان های استان تهران ، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار ، مدیر آموزش و پرورش شهریار ، فرهنگیان ، اعضای شوراهای شهر و شهرداران مناطق مختلف شهریار و خیرین مدرسه ساز در تالار شباهنگ شهریار برگزار شد .
مدیر آموزش وپرورش شهریار  در ابتدای این مراسم با تقدیر و تشکر از حضور خیرین مدرسه ساز و میهمانان و مسئولین وتبریک هفته گرامی داشت مقام معلم اظهارداشت : با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرستان شهریار ،آمار بالای دانش آموزی این شهرستان و مواجه بودن با انبوه سازی مسکن در سطح شهرستان و پروژه های مسکن مهر ، این مدیریت با کمبود فضای اموزشی مواجه است .
علی ذبیحی درادامه با بیان اینکه فطرت آدمی همیشه در تکاپوی انجام عمل خیراست اظهارداشت :کارهای خیر بر اساس اعتقادات انسان صورت می‌گیرد و انسان‌هایی که کار خیر انجام می‌دهند بر پاداش آنان از سوی خداوند افزوده می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات مربوط به فضاهای آموزشی و نیازهای منطقه از تمامی خیرین گرامی برای کمک به پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت در شهرستان شهریار دعوت کرد.
در ادامه مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور  با اشاره  به قدمت ۱۷ ساله مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور گفت : در حال حاضر با افتخار می گویم ششصد هزار خیر مدرسه ساز در کشور و یک میلیون خیر مدرسه ساز در جهان داریم و این هدف سازنده مقدس را حمایت می کنیم.
حافظی در ادامه  بیان کرد : مدرسه  بستر توسعه پایدار همه جانبه هر کشوری است هر کشوری که  آموزش و پرورش موفقی  داشته باشد در تمام زمینه های  سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی موفق خواهد بود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه اولین خیر بعد انقلاب مقدس جمهوری اسلامی امام راحل بوده است ظهارداشت : ایشان فرموده اند همه کشور باید مدرسه شود .
حافظی در یایان متذکر شد : ملت ما ملتی فرهنگ دوست می باشد وتعداد خیران هر روز با رشد چشمگیری در حال افزایش می باشند و خود را در این حرکت معنوی سهیم می کنند.
شایان ذکر است :در پایان جلسه با برگزاری انتخابات مجمع ، هیات مدیره جدید انتخاب و معرفی شدند.

خروج از نسخه موبایل