نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

علمای دینی، نقش و جایگاه والایی در تعلیم و تربیت اسلامی دارند

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار به مناسبت هفته تجلیل از مقام معلم، با حجت‌الاسلام موحدی نیا، امام جمعه شهر صباشهر دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، جلیل زاده با اشاره به اینکه علما و روحانیون به‌عنوان اساتید بزرگ دینی، قرآنی و مذهبی شهرستان نقش و جایگاه والایی در تعلیم و تربیت اسلامی دارند، گفت: بدون شک تعلیم و ‌تربیت‌ اسلامی نظامی جامع و کامل است که تمام ابعاد وجودی انسان را مورد توجه قرار داده است.
رئیس تبلیغات اسلامی شهریار، افزود: در فرآیند تعلیم و ‌تربیت‌سلامی جسم و روان، حیات دنیوی و اخروی، جامعه و فرد باید به یک میزان پرورش یابند و هیچ یک نباید به بهای دیگری نادیده گرفته شود.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار خاطر نشان کرد: در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام موحدی نیا، با قدردانی از تلاش های رئیس تبلیغات اسلامی شهریار، تصریح کرد: تربیت به‌عنوان فرایندی که نتیجه ی آن صرفاً در مقام عمل روشن می‌شود، دارای وجهه ای کاملاً عملی و کاربردی است. از این جهت، هرگونه تلاش نظری در چارچوب مفهومی باید ناظر به فواید عملی باشد.
گفتنی است، این دیدار دوشنبه ۱۳ اردیبشهت ماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار انجام شد.
خروج از نسخه موبایل