نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برنامه های گرامی داشت هفته معلم

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهریار : مدیر آموزش وپرورش طی گفتگو با دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی شهریار از اعلام برنامه های گرامی داشت هفته معلم خبرداد.

علی ذبیحی با تاکید براین موضوع که همانند جوامع پیشرفته دنیا به آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد نگاه ویژه ای داشته باشیم افزود: در این زمینه نقش معلم و آموزگار به عنوان مربی نیروی انسانی مورد نیاز بسیار ارزشمند و موثر است.

وی در ادامه به برنامه های تدارک دیده شده برای هفته معلم در سطح شهرستان اشاره و عنوان کرد: تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور معلمین نمونه منطقه ای و استانی در مرقد مطهر حضرت امام (ره)، برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در تالار شباهنگ، تقدیرو تشکر از همکاران شاغل در مدارس منطقه .

مدیر آموزش وپرورش اظهارداشت :از دیگر برنامه های این مدیریت دیدار با خانواده محترم شهدای فرهنگی و جانبازان منطقه، عیادت از بیماران فرهنگی ،گلباران و غبارروبی از مزار شهدای فرهنگی است که انجام خواهد شد .

این مسئول در پایان از برگزاری مراسم شب شعر معلم با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن شهید کافی، مراسم تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در سالن شباهنگ ،مراسم بزرگداشت معلمان نمونه منطقه ای ،مشاعره دانش اموزی با حضور  دکتر اسماعیل آذر در سالن شهید کافی وبرگزاری مسابقه فوتسال و شنا بین همکاران فرهنگی به عنوان برنامه های پایانی یاد کرد .

 

خروج از نسخه موبایل