نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهریار پیامی صادر کرد

دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار
خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهریار : مدیر آموزش وپرورش شهریار به مناسبت گرامی داشت هفته معلم پیامی صادر کرد .
متن پیام بدین شرح است :
به نام خداوند بخشنده مهربان
در جوهره خود کم وکم سوخت معلم          تادرس محبت به من آموخت معلم
در مکتب او تاک به افلاک رساندیم          نزدیک تر از هرکس وهردوست معلم

آندم که زرین ترین قلم روزگار را بر لوح سفید و ضمیر پاک فرزندان میهن می نگاری تا خطی از عشق و محبت بر نهادشان حک کنی و با ایثارگریهایت به اوج میکشانی مفهوم فداکاری  را ، و در آن لحظاتی که با تمام وجودت خلق می کنی واژه واژه زندگی کردن را  و معنا می کنی تمام هستی را برای کودکان این سرزمین ، بهشت را به بهای مهربانی هایت خریده ای .
هرچند بهشت خود در واژه های تو جاری میشود ، آنزمان که رنگ می بخشی به هر کلامی و هر نگاهی  ، تا آنچه شکل می گیرد در کلاس عشق تو ، بهترینی باشد در این روزگار.
روح بخشیدن به هرآنچه بی جان است و زیبا کردن هرآنچه  نا زیباست را به جان خریده ای تا دین خود  را ادا کنی به سرزمین پاکمان ایران و به دوش کشیده ای رنج های این ایثارگری را به بهای لبخندی از سر شوق دانش آموزانت .
به راستی که دستانت بوی مهر می دهد و چشمانت رنگی از عشق دارد ،صدایت کلامی از ایثار است و ردایت نشانی از پیامبران، که تو خود نیز راهی به پاکی راهشان برگزیده ای . صلابتت در این راه مقدس ستودنی است و جانفشانی ات قابل تقدیر .
ضمن تبریک این روز بزرگ بر شما والا مرتبه گان ، آنچه از خداوند منان می خواهیم افزونی قدرت ، صحت و سلامتی و  تداوم مهربانی هایتان است ، چراکه خود  آغاز تمام خوبیها و مهرورزیهاهستید . پایدار باشید و پیروز

علی ذبیحی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل