نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام قد ردانی شورای سیاستگذاری ستاد آقای مهندس محمودی

به گزارش خبر شهر شورای سیاستگذاری ستاد آقای مهندس محمودی با صدور پیامی انتخابات دهم اردیبهشت را حماسه‌ای عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی ارزیابی کرد که جز با عنایت خداوند منان حاصل نمی‌شد.

متن پیام شورای سیاستگذاری ستاد آقای مهندس محمودی چنین است؛

دگر بار همچون همیشه باید پیشانی سپاس به درگاه خدای متعال سائید و از اعماق جان حمد و سپاس بی‌حد و حصر الهی را به‌جا آورد که به مردم مومن، بصیر و فهیم ایران اسلامی و شهرستانهای شهریار ، قدس و ملارد  توفیق عنایت فرمود تا در امتحان شکوه حضور ۱۰ اردیبهشت سربلند شوند.

بدون شک در صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه‌ای عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی جز با عنایت خداوند منان و الطاف کریمانه معصومین علیهم‌السلام شدندی نبود، یقینا پیروز این حماسه بزرگ ملت رشید ایران بخصوص مردم شهریار ، قدس و ملارد  سرافراز و شکست‌ خورده‌ اصلی، دشمنان امت اسلامی‌اند.

قطعا این صحنه‌های به‌یاد ماندی که در غرب تهران  نقش بست، لبخند رضایت را بر لبان مبارک حضرت ولی‌الله الاعظم ارواحنا له لفداء و رهبر عزیز و شجاع ایران اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی نشاند و روح عظیم‌الشان امام راحل و شهداء و اولیاء الهی را شاد کرد.

در این راستا از تمام دست‌اندرکاران انتخابات  دهم مجلس شورای اسلامی به‌ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌کش نظامی، انتظامی، امنیتی، اصحاب رسانه و خاصه رسانه ملی و استانی  اتحادیه های صنفی بخصوص  کمیته اصناف  تشکر نمایم.

دوران رقابت در مرحله اول  و دوم حوزه‌های انتخابیه‌ای  پایان پذیرفته و دوران رفاقت و همدلی باید استمرار یابد.

عزت همگان از آستان ربوبی مسئلت دارم. والسلام

شورای سیاستگذاری ستاد آقای مهندس محمودی

aaaaaaa

خروج از نسخه موبایل