نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار شهرستان ملارد

شاهقلیان رئیس  ستاد انتخابات شهرستان ملارد با اشاره به  مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست با توجه به حساسیت دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رقابت بین دونفر از کاندیدا ، با نهایت دقت و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تلاش نمایند.

وی از نمایندگان فرماندار به عنوان محور اصلی و هماهنگی کننده در شعب اخذ رأی یاد کرد و افزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل های مربوط به روز انتخابات ، برقراری نظم و جلوگیری از تنش از عمده وظایف نماینده فرماندار است . شاهقلیان افزود: اجرای مرّ قانون و رعایت اصل بی طرفی اولویت تمام فعالیت های دست اندرکاران انتخابات است و توجه خاص به موارد قانونی و مقررات انتخاباتی در اولویت کار همه عواملین برگزاری انتخابات باید باشد.

در ادامه نمایندگان فرماندار درخصوص داشتن سعه صدر ، خوشروئی و مابقی وظایف خود توجیه و نحوه عملکرد آنها در شعب اخذ رأی یادآوری شد. گفتنی است  ارائه پاسخ به سوالات حاضرین بخش عمده ای از وقت این جلسه را به خود اختصاص داد. گفتنی است تمامی شعب اخذ رأی در این دوره مجهز به سیستم دستگاه احراز هویت می باشند.

1016

خروج از نسخه موبایل