نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری همایش ویژه روز ملی شوراها با حضور اعضای شوراهای شهر و روستا در شهرستان شهریار

خبر شهر  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ جلسه برنامه ریزی درخصوص برگزاری همایش روز ملی شوراها در شهرستان شهریار، به ریاست سیامک امینی معاون فنی و عمرانی، گرجی بخشدار مرکزی شهریار، صادق زاده مشاور فرماندار و مسئول روابط عمومی و روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شهریار در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این جلسه، امینی معاون فنی و عمرانی ضمن تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی به عنوان مهمترین نهاد مردمی در جمهوری اسلامی ایران گفت: روز ملی شوراها به عنوان نماد و سمبل مردمسالاری دینی است که می بایست در جهت اعتلای جایگاه این نهاد مردمی بدان توجهی ویژه داشت.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار با ذکر این نکته که شوراهای اسلامی به عنوان اصلی ترین رابط بین مردم و مسئولان به انجام وظیفه مشغول هستند اظهار داشت: باتوجه به خدماتی که شوراهای شهر و روستا به مردم ارائه می کنند و انتظاراتی که از این نهاد وجود دارد بیش از پیش باید به تقویت این مجموعه پرداخت.

وی بر اراده مجموعه فرمانداری به برگزاری همایشی مناسب در جهت تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها تاکید کرد و بیان داشت: باتوجه به تقارن روز ملی شوراها با ایام برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهریار با همفکری و کمک شهرداران و شوراهای اسلامی همایشی در این خصوص برگزار خواهد شد تا ضمن گرامیداشت این روز از خدمات چندساله اعضای شوراهای شهر و روستا تقدیر شایسته ای صورت گیرد.

در این نشست علیرضا گرجی بخشدار مرکزی شهریار با تبریک روز شوراها ضمن تاکید بر برگزاری این همایش، شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شهریار را به عنوان بخش مهمی از شوراهای شهرستان دارای پتانسیل ویزه ای دانست که برای پیشبرد اهداف و برنامه های مختلف به حمایت بیشتر سایر نهادها و دستگاه ها نیازمند است.

در ادامه جلسه، روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شهریار ضمن استقبال از برگزاری این همایش آمادگی خود را جهت برگزاری این همایش اعلام کردند و پیشنهادات خود را در جهت بهبود و برگزاری هرچه بهتر آن ارائه کردند.

خروج از نسخه موبایل