نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جسارت و تدبیر شورای چهارم به اجرای پروژه های عمرانی سرعت بخشیده است

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ظهر دیروز علی ترکاشوند در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه ۳ شهرداری کرج با بیان این مطلب اظهارداشت: با توجه به رکود اقتصادی در کلانشهرها شورای چهارم با تدبیر خردمندانه توانست گره گشای مشکلات مالی در اجرای پروژه های عمرانی شود و امروز شاهد بهره برداری برخی از این پروژه ها هستیم که این نشان از اهتمام مدیریت شهری در تامین نیازهای شهری شهروندان می باشد.

وی، رعایت عدالت در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی را از دیگر اولویت های مدیریت شهری دانست و افزود: نیازسنجی شهروندان در مناطق ۱۲ گانه منجر شده است تا اجرای پروژه ها با اولویت بندی این نیاز ها اجرایی شود.

کلید دار کلانشهر کرج سال جدید را سال شکوفایی و آبادانی نامید و افزود: در سال جدید طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد بروز اتفاقات مهم و کلان در حوزه مدیریت شهری هستیم که این اهداف با محوریت حمل و نقل و ترافیک و عبور و مرور شهری اجرایی می شود.

علی ترکاشوند، عنوان کرد: مدیریت شهری کرج با سیاست گذاری صحیح و کارآمد توانسته است راههای برون رفت از بحران را تدبیر نماید که خروجی آن احداث تقاطعات همسطح و غیر همسطح می باشد که موجب تقویت زیرساخت های کلانشهر کرج گردیده است.

این مسئول شهری با بیان اینکه هر چه در شهر کار عمرانی انجام شود باز هم کارهای عقب افتاده وجود دارد بیان کرد: اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز طبق زمانبندی و اولویت بندی و طبق نیاز سنجی شهروندان توسط کارشناسان صورت می گیرد تا بتوان بخش اعظمی از این کمبودها را کاهش داده و رضایت شهروندان را جلب نمائیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سال پر کاری برای مدیریت شهری بود، گفت: اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر نشان از پویایی مدیریت شهری است که با حمایت های شورای شهر کرج محقق شده و تحولات در عرصه های مختلف شهری موجب هویت بخشی به شهر شده است که شکوفایی و آبادانی شهر را به همراه دارد.

ترکاشوند، اظهارداشت: مجموعه مدیریت شهری کرج به توسعه و عمران شهری به عنوان یک هدف مهم معتقد است و در راستای دستیابی به آن سیاست گذاری می کند؛ تمرکز بر اهداف، مسئول قرار دادن مدیران و کارکنان به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، اتخاذ رویکرد مبتنی بر عقلانیت و انجام امور به نفع مردم، اجرای سیاست های موثر برای فرهنگسازی، ارتقاء شاخصهای اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، از جمله تدابیر شهرداری کرج برای رشد و شکوفایی شهر بوده است که در سال جدید محقق می شود.

خروج از نسخه موبایل