نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه 3 شهرداری کرج بهره برداری شد

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج؛ در این مراسم ایستگاه آتش نشانی واقع در فلکه سوم فردیس با اعتبار ۲۲٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و مساحت ۹۵۳ متر مربع به بهره برداری رسید که در مواقع حادثه نیروهای خدوم آتش نشانی با کمترین زمان ممکن به شهروندان فردیس خدمات ارائه نمایند.
در ادامه بوستان های رضوان با اعتبار ۶٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیارد ریال ، بوستان داروگر با اعتبار ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ، بوستان خبرنگار با اعتبار ۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و همچنین بوستان کودک با اعتبار ۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بهره برداری و در اختیار عموم مردم جهت استفاده و گذران اوقات فراغت قرار گرفت.
بهره برداری از ساختمان اداری عمران و خدمات شهری منطقه ۳  با اعتبار ۲۷٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از دیگر پروژه هایی بود که توسط مسئولین ارشد شهری به بهره برداری رسید.
در ادامه روند بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه ۳ سالن سوله بحران با اعتبار ۳۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و مساخت ۱۸۰۰ متر مربع با حضور مسئولین شهری و استانی افتتاح شد که مورد توجه آنها واقع شده بود.

گفتنی است در این مراسم علی ترکاشوند شهردار کرج ضمن تقدیر از همایت های شورای شهر کرج در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی و خدماتی کلانشهر کرج سال جدید را سال شکوفایی و آبادانی نامید و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید شاهد اجرای پروژه های کلان شهری با توجه به نیاز شهروندان خواهیم داشت.

خروج از نسخه موبایل