نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کمک ۱ میلیارد تومانی شورای شهر کرج به تیم‌های ورزشی

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بهنام محمودی، اظهار کرد: این میزان بودجه در سال ۹۵ به تیم ها و ورزشکارانی تعلق می گیرد که در مسابقات مهم داخلی و رقابت های بین المللی حضور پیدا کنند.
وی افزود: اختصاص این اعتبار با بررسی کمیسیون فرهنگی شورای شهر صورت می گیرد و نفرات و تیم های شرکت کننده باید از عنوان مدیریت شهری کرج در مسابقات استفاده کنند.
محمودی هدف از انجام این کار را کمک به ورزش استان و تسهیل حضور تیم ها و نفرات نخبه در رویدادهای مهم داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این حمایت مدیریت شهری کرج زمینه رشد و توسعه بیشتر ورزش البرز و کلان‌شهر کرج را به همراه داشته باشد.
آمادگی مدیریت شهری برای حل مشکل سالن ۶ هزار نفری کرج
عضو شورای اسلامی شهر کرج به سالن ۶ هزار نفری کرج و مشکلات اعتباری آن اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در طول سال پروژه های میلیاردی بزرگی را در شهر مدیریت و احداث می کنند و در خصوص این طرح ملی شاخص استان و کمک به رفع موانع آماده همکاری هستیم.
محمودی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کرج همواره تلاش کرده به حوزه ورزش توجه لازم را داشته باشد گفت: سال گذشته اعتبارات خوبی برای کمک به هیئت های ورزشی و برخی تیم های لیگی اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: احداث یک فضای ورزشی در هر منطقه شهری شهرداری کرج نیز در سال گذشته مصوب شد که بنابر دلایلی به طور کامل اجرایی نشده است و امیدوارم با رفع برخی ابهامات موجود در سال ۹۵ احداث و تکمیل شود.
وی در پایان افزود: آیین نامه تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش نیزدر شورای شهر تدوین و تصویب شده است و تلاش می کنیم تقدیری شایسته از ورزشکاران کرجی مدال آور در رویدادهای مهم پیش رو داشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل