نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بودجه پیشنهادی سازمان های شهرداری در سال 95 بررسی شد

به گزارش خبر شهر، پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز جلسه تلفیق بودجه سازمان های شهرداری در دستور کار اعضا قرار گرفت که در ابتدای جلسه گلایه های اعضای شورا جهت عدم ارسال به موقع لایحه شهرداری به شورا مطرح شد.
رضا شریفی، عضو شورای شهر کرج بیان داشت: با توجه به تمهیداتی که در تصویب لوایح سازمان ها اتخاذ می گردد باید مانع از بروز تخلفات در سازمانها شویم.
وی ادامه داد: در حال حاضر زمان بررسی متمم بودجه ۹۴ به اتمام رسیده و هر گونه اقدام بدون مصوبه شورا در سازمان ها تخلف محسوب می شود.
در ادامه مجید کاویانی رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر وظیفه شورا را سیاست گذاری عنوان کرد و افزود: باید با در بررسی لوایح سازمان ها آینده سازمانها را بررسی نمائیم و سیاست گذاری صحیح در این حوزه صورت پذیرد از این رو باید برای سیاست گذاری در این حوزه وقت بگذاریم.
محمود دادگو، رئیس شورای شهر کرج نیز با بیان اینکه به ناظران شورا در سازمانها باید اعتماد داشت عنوان کرد: باید به نظر ناظران در عملکرد سازمان ها توجه نمائیم و اگر بررسی بودجه  سال ۹۵ را پذیرفته باشیم باید متمم سال ۹۴ سازمانها را نیز پذیرفته باشیم.
وی، عنوان کرد: چنانچه در ارقام متمم سال ۹۴ بودجه سال ۹۵ تاثیر گذار باشد بودجه سال ۹۵ قابل بررسی نیست.
گفتنی است، پس از گفت و شنود های اعضا و اعلام نظرات مخالفین و موافین در خصوص تاخیر در ارسال  لایحه متمم سازمان ها به شورا بررسی لوایح سازمانها آغاز شد و بودجه پیشنهادی سازمان پارکها به عنوان اولین لایحه به تصویب شورای شهر رسید.

خروج از نسخه موبایل