نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عملکرد مدیران شهری کرج در آبادانی شهر مشهود است

به گزارش خبر شهر به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، داوود وحیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره لاله ها که در محل باغ گلهای بوستان شهید چمران برگزار شد، به شرایط محدود اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران شهری گام های مطلوبی را در بخشهای مختلف خدمت رسانی اعم از فضای سبز و عمران برداشته اند.

 

 

این عضو پارلمان شهری با اشاره به تلاش مضاعف مسئولان حوزه فضای سبز و درایت شهردار کرج گفت: سربلندی سبز امروز کرج مدیون همت و تلاش شهردار و عوامل سازمان پارکها است.

 

 

وی با بیان اینکه وظیفه شورا حمایت از خدمت رسانی مدیران شهر به منظور تسریع در اجرای عملکرد و کسب رضایت شهروندان است، عنوان کرد: تصویب بودجه های ضروری بدون کمترین زمان ممکن در راس اقدامات شورا قرار دارد.

 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به علاقمندی مدیران جهت ارائه خدمات مطلوب، مداوم و مستمر به شهروندان اشاره و بیان کرد: برگزاری جشنواره لاله ها از جمله این خدمات رسانی به شمار می رود.

 

 

وحیدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اتحاد و همدلی بین مسئولان مدیریت شهری بتوانیم اقدامات مطلوب تری را برای مردم انقلابی کرج انجام دهیم.

خروج از نسخه موبایل