نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدیدهای سرزده از مناطق و سازمان ها و افزایش نظارت در دستور کار شورای شهر است

به گزارش خبر شهر، محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج این خبر را اعلام کرد و با هشدار به همه مسئولان مجموعه مدیریت شهری برای اصلاح عملکرد و ارتقای شاخص های فعالیت، اذعان داشت: با حضور مستمر در مناطق و سازمان ها بدون هماهنگی قبلی، فعالیت همه بخش ها را مورد رصد و بررسی قرار می دهیم.
وی با تاکید بر اینکه ساماندهی سیمای شهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، نابسامانی ساختارهای سیمای شهری و آشفتگی بصری را دارای تاثیراتی به مراتب نامطلوب بر روحیه و رفتار شهروندان دانست و افزود: این ساختار به طور مستقیم و غیرمستقیم در احوالات مردم موثر است که این ضرورت اصلاح و توجه بیش از پیش به آن را افزایش می دهد.
دادگو، اجرای طرح جامع سیما و منظر شهری را راهکاری شایسته برای ساماندهی این ساختار معرفی کرد و بیان داشت: در تدبیری که برای ساماندهی سیمای شهری اندیشیده شده انتظار می رود با اصلاح ساخت و سازها و اعمال دستورالعمل های اجرای نما، شاهد بهبود این فضا در آینده باشیم.
این مسئول همچنین با اشاره به برخی دیگر از اولویت ها و پیش نیازهای اساسی فعالیت مجموعه مدیریت شهری، اجرای کامل اتوماسیون اداری را در شهرداری ضروری ارزیابی کرد و از شهردار این کلانشهر خواست با تکمیل این سیستم، از ورود هر گونه نامه کاغذی و انجام اقدامات دستی در سیستم جلوگیری شود.
رئیس پارلمان شهری کرج احترام به شهروندان را در گرو اجرای چنین طرح هایی دانست و اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع به واسطه بکارگیری این ابزار و امکانات که اجازه هر گونه دخل و تصرف در امور شهروندان را سلب می کند، محقق می شود.
به گفته دادگو، قانونمندی با محور قرار دادن امور مردم و رفع مشکلات آنان باید به یک فرهنگ در جامعه مدیریتی و مدیریت شهری تبدیل شود.

خروج از نسخه موبایل