نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نیازمند نگرش جدید به مبانی “اقتصاد مقاومتی” می باشیم

به گزارش خبر شهر، فاطمه آجرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ضمن تبریک سال جدید و بهار طبیعت به شهروندان و آروزی سالی توام با صحت و سلامت و برکت برای عموم ملت، افزود: امید است در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مزین گردیده است، مدیریت شهری کرج قادر به برنامه ریزی منسجم تر به منظور رشد سرانه ها و محرومیت زدایی باشد و بتوانیم در صحنه عمل به شعارهای خویش جامه عمل بپوشانیم.

 

 

 

آجرلو با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج در سال گذشته در حوزه های عمرانی و خدماتی خوش درخشید و کارنامه موفقی ارائه کرد، گفت: این در حالی است که سال ۹۴، سال رکود صنعت ساختمان سازی بود اما به راستی این مبانی «اقتصاد مقاومتی» بود که موثر واقع شد تا گردنه های سخت و دشوار بحران درآمدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

 

 

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز همچون سال گذشته شاهد بهره برداری از دهها طرح و پروژه کلان عمرانی و خدماتی خواهیم بود و بالغ بر یکهزار میلیارد تومان اعتبار صرف به ثمر نشستن طرح های در دست اقدام می شود.
 

آجرلو از مترو و کمربندی جنوبی و بزرگراه شمالی این کلانشهر به عنوان مهمترین پروژه هایی یاد کرد که در سال جاری به ثمر نشستن آنها مد نظر مدیریت شهری کرج قرار دارد و اعتبارات خوبی نیز به آنها تخصیص یافته است.

 

 

 

وی در پایان از کلیه کارکنان، مدیران و معاونین و فعالان مدیریت شهری کرج تقاضا کرد در سال جدید با عزم ملی و مدیریت جهادی و توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی، در مسیر خدمت رسانی جهادی به شهروندان گام بردارند و موانع موجود پیش روی توسعه پایدار این کلانشهر را از میان بردارند.

خروج از نسخه موبایل