نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بودجه 95 شهرداری کرج بر مبنای تحقق پذیری تدوین و تصویب شده است

به گزارش خبر شهر به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، غفور قاسمپور با اشاره به اینکه در سال ۹۴ شاهد اقدامات خوبی در حوزه عمرانی در شهر کرج بودیم، افزود: سال گذشته اقدامات ارزنده ای در کلانشهر کرج آغاز شد که هم اکنون در حال تکمیل است و بخش عمده ای از آن مربوط به حوزه ترافیک است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ترافیک، طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرج به تصویب وزارت کشور رسید، گفت: جلسات متعددی با مجموعه استانداری و وزارت کشور در این زمینه برگزار شد و سر انجام این طرح به تصویب رسید.
این عضو شورای شهر افزود: در این طرح ۵۵ تقاطع برای شهر کرج دیده شده و در دستور کار قرار گرفته است، اگرچه اجرای این تقاطع ها می تواند در کوتاه مدت جوابگوی نیاز ترافیکی شهر باشد اما باید به دنبال راهکارهای بلند مدت برای حل این معضل باشیم.
وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح های اساسی و کلیدی برای کاهش معضل ترافیکی شهر گفت: اجرای کمربند شمالی و جنوبی شهر، راه اندازی قطار شهری، بازگشایی معابر و راه اندازی خیابان های جدید از راهکارهای کاهش معضل ترافیک است.
سخنگوی شورای شهر بیان داشت: در حوزه تملکات، لایحه ای در خصوص استفاده از تسهیلات بانکی برای آزاد سازی تملکات شهری با اولویت قرار دادن توسعه و بهسازی خیابانها مطرح و بررسی شده، که امید است با اجرایی شدن این طرح در سطح مناطق شهروندان ما شاهد افتتاح پروژه های بزرگ در سطح شهر باشند و این اقدامات به کاهش ترافیک و روانسازی ترافیک منجر شود.
قاسمپور با اشاره به اینکه مطالعات در همه زمینه ها در حال انجام است، افزود: اکنون مطالعات برخی طرح ها تکمیل شده و  عملیات آن در مرحله اجراست  که از جمله این طرح ها کمربند شمالی  است که عملیات اجرایی آن در سال ۹۵ آغاز می شود؛ همچنین مطالعات بزرگراه جنوبی هم در حال نهایی شدن است.
خروج از نسخه موبایل