نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

17 نفر از داوطلبان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند+ اسامی

به گزارش خبر شهر دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این نشست با اشاره به لزوم مشارکت همه در انتخابات گفت: باید تلاش کنیم تا با رعایت چارچوب های قانونی زمینه افزایش مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم سازیم چرا که معتقدیم باید تمامی سلیقه ها و گرایشات پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: هرچه قدر تعداد و گوناگونی نظرگاه های اجتماعی و سیاسی و قومی بیشتر باشد مردم به شرکت در انتخابات رغبت بیشتری پیدا می کنند.

دکتر سعید ناجی تعداد کل کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد را ۷۸ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد هیئت اجرایی شهرستان شهریار با دقت و صرف وقت زیاد و برگزاری جلسات مختلف براساس ضوابط و مسایل قانونی توانست صلاحیت ۷۵ نفر را تایید کند، یک نفر انصراف داد و دو نفر نیز نتوانستند از فیلتر هیئت اجرایی رد شوند.

فرماندار شهرستان شهریار، تعداد تایید صلاحیت شدگان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد را ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۶۰ نفر دیگر برخی رد صلاحیت شده اند و برخی نیز صلاحیت شان احراز نشده است.

رئیس حوزه مرکزی انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد تعداد شعب اخذ رای و صندوق های ثابت را در شهرستان شهریار ۲۳۷ صندوق اعلام کرد و تعداد صندوق های سیار را نیز ۸ صندوق عنوان کرد و گفت: در تعداد شعب اخذ رای با افزایش ۷ درصدی همراه بودیم

اسامی افرادی که تایید صلاحیت شد ه اند به شرح زیر میباشند  قابل ذکر است این اسامی با توجه به اینکه امکان احراز صلاحیت برخی کاندیدها در دست بررسی است

امکان تغییر دراین لیست نیز دور از انتظار نیست لذا  لیست کامل در موعد مقرر از سوی مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد .

۱-علیرضا احمدی

۲- حسین گروسی

۳-ابوالحسن ماهرویی

۴- رضا تاجیک

۵-میثم زرگر

۶- احمد بنی علی

۷-ابراهیم محمدی

۸-منصور عسگری

۹-محسن علی گل تبار

۱۰- ناهید کریمی

۱۱-آزاده عباسی

۱۲-سلیمان اسکندری مهرآبادی

۱۳-امیر رحمان طلب بخشایشی

۱۴-یاسر پناهی فکور

۱۵-احمد معصومیان اصل

۱۶-سیدابوالقاسم موسوی نژاد دریاکناری

۱۷-حسین حق وردی

در حال بروز رسانی

 

خروج از نسخه موبایل