نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حجت‌الاسلام جلیل زاده: انتخابات خبرگان رهبری، نقش راهبردی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در گفتگو با روابط عمومی این اداره، گفت: انتخابات خبرگان رهبری، نقش راهبردی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی، تصریح کرد: اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به منظور راهیابی هشتاد و شش نفر از خبرگان واجد شرایط ملت و نقش راهبردی این مجلس در نظام سیاسی کشور در مقاطع حساس و سرنوشت ساز بر کسی پوشیده نیست چرا که انتخابات خبرگان رهبری، نقش راهبردی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
جلیل زاده، افزود: مهم‌ترین بخش تشکیلات جمهوری اسلامی ایران، مجلس خبرگان است زیرا رهبری توسط این مجلس انتخاب می‌شود، از این رو جمهوریت نظام با انتخاب مردم در حوزه‌های انتخابیه تحقق می‌یابد.
این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی و مسئولیت خطیری که این مجلس در تعیین رهبر در نظام اسلامی دارد، انتخابات آن هم از اهمیت والایی برخوردار است و در نتیجه مشارکت عموم مردم در این انتخابات بسیار حایز اهمیت است و این مساله رسالت مبلّغان، مبلّغات و تشکل های دینی و قرآنی را در ترغیب اقشار مختلف مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات خبرگان، دو چندان می‌کند.
حجت‌الاسلام جلیل زاده
خروج از نسخه موبایل