نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتخابات یکی از عرصه های مهم نبرد با استکبار و دشمنان منطقه ای و جهانی اسلام و ایران است

به گزارش خبر شهر مرتضی نثاری، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهریار گفت: انتخابات یکی از عرصه های مهم نبرد با استکبار و دشمنان منطقه ای و جهانی اسلام و ایران است.
وی، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی مردم به انتخابات نگاهی خاص و منحصر به فرد دارند. با توجه به ماهیت دینی انقلاب اسلامی و ولایی بودن نظام حاکم در ایران، حفظ جمهوری اسلامی از منظر اعتقادی یک تکلیف شرعی به حساب می آید. بر همین اساس، امام خمینی(ره) فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.
نثاری، افزود: انتخابات یکی از عرصه های مهم نبرد با استکبار و دشمنان داخلی و منطقه ای و جهانی اسلام و ایران است و به همین دلیل است که نه تنها امام خمینی(ره) در تشویق مردم به شرکت در انتخابات از ادبیات ویژه حماسی و رزمی نیز بهره می گرفتند بلکه به وضوح ابراز می کردند که شکست در انتخابات و عدم حضور گسترده مردم در انتخابات، سبب می‌شود که مثل دوره مشروطیت، انقلاب شکست بخورد و عناصر غیر معتقد به انقلاب و اسلام و مزدوران استکبار به قدرت دست یابند.
این کارشناس، متذکر شد: در شرایطی که دشمنان دیرینه این ملت و نظام تنها راهکار مقابله با نظام اسلامی را افزایش تحریم ها و تهدیدات عنوان کرده اند، ملت ایران با حضور در صحنه می تواند به دشمنان نشان دهد که نه تنها چنین راهکاری هیچ گاه در مورد ملت ایران کارساز نخواهد بود، بلکه به راسخ تر شدن عزم و اراده آنها در دفاع از کیان اسلامی منجر خواهد شد.
انتخابات 94
خروج از نسخه موبایل