نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۳۴۰ مبلّغ شهرستان شهریار موفق به دریافت کد دائم تبلیغ در سایت سجام شدند

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار در گفتگو با روابط عمومی این اداره، از دریافت کد دائم تبلیغی توسط ۳۴۰ مبلّغ و مبلّغه این شهرستان تا پایان آذرماه ۹۴ خبر داد.
وی، افزود: تا کنون تعداد ۴۶۵ نفر از مبلّغین و مبلّغات این شهرستان در سامانه جامع اعزام مبلغ (سجام) ثبت نام کرده اند، که ازاین تعداد ۳۴۰ نفر موفق به دریافت کد دائم تبلیغی شده اند.
این کارشناس، با بیان این که این سامانه به‌ صورت کشوری برنامه ریزی شده و به منظور تسهیل اعزام و تایید احکام و ثبت سوابق فعالیت های تبلیغی و صدور سوابق مبلغان ایجاد شده است، ادامه داد: سامانه سجام که یک طرح کشوری است با هدف جمع آوری اطلاعات و مشخصات مبلغین و ثبت فعالیت های تبلیغی آنها راه اندازی شده و تمامی مبلغین دینی از طریق این سامانه در موضوع اعزام مبلغ فعالیت می‌کنند.
حیدری، در خاتمه تصریح کرد: هدف اداره تبلیغات اسلامی از اقدام به راه اندازی سامانه اینترنتی سجام ساماندهی هرچه بیشترمبلّغین و داشتن اطلاعات جامع از روحانیون برای اعزام در ایام تبلیغی است.
خروج از نسخه موبایل