نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه «کمیته هیئات مذهبی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی» در شهریار

  خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار از تشکیل جلسه «کمیته هیئات مذهبی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی» در این شهرستان خبر داد.
وی، افزود: این جلسه به ریاست حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار و با حضور داود شمس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولین شهرستان، اعضای کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، مبلّغان بومی، مسئولین مؤسسات قرآنی و هیئات مذهبی محوری شهرستان، و با هدف برنامه ریزی و هماهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در ایام الله دهه مبارک فجر، تشکیل شد.
نثاری، تصریح کرد: حجت‌الاسلام جلیل زاده، در این جلسه با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر، گفت: برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر یادآوربرکات این ایام و اتفاقات آن روزها را نشان می دهد و باید از تمام ظرفیت های سازمانی و اجرایی در کنار مردم استفاده و بهره برد تا برنامه های قوی تر و جامع تری را برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا کرد.
شمس نیز با بیان اینکه انتقال پیام انقلاب باید توسط محافل مذهبی و قرآنی با شیوه های نو و با ظرافت انجام شود، متذکر شد: انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب به نسل آینده می تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.
این کارشناس، در خاتمه گفت: در این جلسه در ابطه با برنامه های فرهنگی همچون برگزاری نمایشگاه های قرآنی، جشن بادبادک ها، اعزام مبلّغان دینی، برگزاری گفتمان های دینی و حضور تشکل های دینی و قرآنی در راه پیمائی ۲۲ بهمن، بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است، این جلسه پنج شنبه ۲۴ دی ماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل