نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حسینیه ها و هیئات مذهبی بستر مناسبی جهت ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) هستند

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در دیدار با حجت‌الاسلام مروج، امام جمعه شهر اندیشه، گفت: حسینیه ها و هیئات مذهبی بستر مناسبی جهت ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) هستند.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، افزود: این دیدار با هدف تعامل و هماهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح هیئات مذهبی، حسینیه ها و مؤسسات قرآنی شهر جدید اندیشه انجام شد.
حجت‌الاسلام جلیل زاده، در این دیدار با اشاره به ظرفیت های فرهنگی در شهر اندیشه، تأکید کرد: مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی بستر مناسبی جهت ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) هستند و مسئولین مربوطه باید با برنامه ریز ی و انسجام و وحدت رویه از این پتانسیل موجود استفاده کنند.
امام جمعه شهر جدید اندیشه نیز با تقدیر از زحمات و تلاشهای حجت‌الاسلام جلیل زاده در زمینه های فرهنگی و تبلیغی و اعزام روحانی و مبلّغ به محافل مذهبی شهر اندیشه، خواستار توجه بیشتر مسئولین شهرستان به این بخش، خصوصاً در زمینه مسائل فرهنگی و تبلیغی شد.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار در خاتمه، متذکر شد: حجج اسلام حیدری و ابراهیم پور، از کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهریار نیز در این دیدار حضور داشتند و در رابطه با مسائل فرهنگی شهر اندیشه اظهار نظر کردند.
گفتنی است، این دیدار یک شنبه ۲۰ دی ماه جاری در دفتر امام جمعه شهر اندیشه انجام شد.
خروج از نسخه موبایل