نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه کمیته هیئات مذهبی ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهریار

 خبر شهربه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار در گفتگو با روابط عمومی این اداره، از تشکیل اولین جلسه کمیته هیئات مذهبی ستاد بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
وی، تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات ستاد مرکزی بزرگداشت دهه فجر در شهرستان و تعیین کمیته های اجرائی، اولین جلسه کمیته هیئات مذهبی این ستاد با حضور فعالان فرهنگی و مذهبی در هیئات مذهبی این شهرستان و با هدف برنامه ریزی و هماهنگی در اجرای برنامه های مناسبتی ویژه ایام الله دهه مبارک فجر، تشکیل شد.
حیدری، افزود: در این جلسه حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار، متذکر شد: نشان دادن ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی، تبیین و تقویت امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی از مهمترین اصول و مبانی است که در برنامه های دهه فجر امسال بایستی لحاظ شود.
جلیل زاده، با اشاره به اهمیت دهه فجر بیان داشت: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و برگزاری مراسم های مختلف با کیفیت مناسب می تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.
در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین در رابطه با برگزاری برنامه های مناسبتی در ایام دهه فجر، بحث و تبادل نظر کردند.
گفتنی است، این جلسه پنج شنبه ۱۷ دی ماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل