نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در هیئت العباس اندیشه

به گزارش خبر شهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار غرب استان تهران، ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در هیئت العباس (علیه السلام) شهر اندیشه افتتاح گردید.

بر اساس این گزارش، آیین افتتاحیه در جلسه ی هفتگی هیئت العباس (علیه السلام) با حضور خانواده ی معظم شهداء، امناء و اعضاء هیئت العباس (علیه السلام) برگزار گردید.

در این آیین با حضور حدود ۴۰ نفر قسمت اول فیلم مستند “شریان” اولین کار بلند تلویزیونی دربارهٔ وضعیت نظام سلامت، تغذیه و جایگاه طب سنتی ایران به نمایش گذاشته شد.

در ادامه پخش این فیلم، دو متخصص طب سنتی در قسمت آقایان و خانم ها به توضیحاتی راجع به این فیلم و طب سنتی پرداختند که موجب اشتیاق حاضرین به تماشای ادامه ی این مجموعه مستند ۷ قسمتی د رجلسات بعدی هیئت شد.

شایان ذکر است اهالی شهر اندیشه جهت هماهنگی اکران و اطلاع از برنامه اکران های عمومی، می توانند با رابطان این دبیرخانه در شهر اندیشه، آقایان حمزه کاشانی با شماره ۰۹۳۶۶۱۹۶۹۳۸ و حامد ذاکر با شماره ۰۹۱۲۸۱۲۰۰۲۰ تماس حاصل فرمایند.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با دبیرخانه جشنواره عمار غرب استان تهران و کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه هنر انقلابی به نشانی http://honareenghelabi.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۰۹۱۲۴۶۸۹۳۶۸ آقای جابر کریمی تماس حاصل فرمایند.

خروج از نسخه موبایل