نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

استقبال 160 نفری نمازگزاران مسجد حضرت قمر بنی هاشم شهرقدس

به گزارشخبر شهر به نقل از  کانون فرهنگی شهداء شهرستان قدس از دوازدهم دی ماه تاکنون به مدت چهار شب آثار ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار را برای ۱۶۰ نفر به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش کانون فرهنگی شهداء مسجد حضرت قمر بنی هاشم (علیه اسلام) به امامت حجت الاسلام اشرفی  که همیشه در فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان قدس حضور داشته اند این بار هم در عرصه ی اکران فیلم های جشنواره ی مردمی فیلم عمار حضور پررنگی دارند.

سجاد نجفی رابط اکران های این مسجد از افزایش روزافزون تماشاگران این دوره و استقبال گرم ایشان خبرداد و موضوع بندی شدن فیلم های امسال در دبیرخانه جشنواره را دلیل این امر دانست.

در شب اول فیلم های “بازار محبت” ۱ و “معلم” با حضور ۳۰ نفر ، شب دوم “بازار محبت” و “مثل زینب” با حضور ۳۵ نفر ، شب سوم “بازار محبت” ۳ و “وام اهلی” با حضور ۴۵ نفر و شب چهارم “بازار محبت” ۴ و “سه قربانی” با حضور ۵۰ نفر از نمازگزاران به نمایش گذاشته شدند.

شایان ذکر است اهالی شهرستان قدس جهت هماهنگی اکران و اطلاع از برنامه‌های اکران عمومی، می‌توانند با دبیر شهرستانی جشنواره با شماره‌ی ۰۹۱۹۴۶۲۱۳۳۰ آقای مهدی یارمهری تماس حاصل فرمایند.

خروج از نسخه موبایل