نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جشنواره دانش آموزی حامیان آب در شهریار

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار : مدیر آموزش وپرورش شهریار از برگزاری جشنواره حامیان آب در آموزش وپرورش شهریار خبرداد:

علی ذبیحی گفت :در راستای اجرای تفاهم نامه وگسترش همفکری و همکاری های فرهنگی و آموزشی و به منظور استفاده از توانمندی های مشترک بین شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب تهران و اداره آموزش وپرورش شهریار مقرر شد جشنواره دانش آموزی (حامیان آب ) طی دوره های آموزشی با هدف درست مصرف کردن آب در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی از طریق جنگ های شادی و نمایش عروسکی در کانون شهید کافی شهریار برگزار شود .

وی هدف از اجرای این جشنواره را نهادینه کردن جایگاه و ارزش آب در بین دانش آموزان ،اصلاح الگوی مصرف و اموزش راهکارهای صرفه جویی و انتقال آن به نهاد خانواده عنوان کرد .

ذبیحی در ادامه افزود : دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم ، در مدارس خود با عنوان حامیان آب مسئولین مدرسه را در جهت مصرف بهینه آب یاری می نمایند.

شایان ذکر است :در سال تحصیلی گذشته نیز در راستای پرسش مهر۱۵ و سوال ریاست جمهور مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب و در جهت ترویج فرهنگ مصرف درست آب بین اداره آموزش وپرورش شهریار و شرکت آب وفاضلاب همکاری های خوبی صورت گرفت .

 

خروج از نسخه موبایل