نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جانمایی شعب انتخابات به صورت کارشناسانه تعیین و موقعیت‌های آن مشخص شده است.

شاهقلیان

به گزارش خبر شهر ( تات )  از غرب استان تهران، مجتبی شاه‌قلیان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: بعد از تعیین هیئت اجرایی موارد را به صورت منسجم پیگیر بودیم و در خصوص جانمایی شعب مطالعات گسترده‌ای را از دوره‌های گذشته انجام دادیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد دفتر مرکزی را برای رصد این شعب ایجاد کردیم.

وی افزود: این دفتر فرماندهی را طوری ایجاد کردیم که افراد می‌توانند در مکانی معین در محیط جی‌آی‌اس بتوانند تمام شعب را به طور مناسب رصد کنند و بعد از انتخابات نیز این مورد زمینه برخی اعتراضات و شکایات را به صفر خواهد رساند.

شاه‌قلیان افزود: شهرستان ملارد نخستین شهرستانی است که می‌توان گفت که لیست شعب را به طور کامل بسته است و در خصوص شعب سیار ۹ شعبه را در صفادشت و یک شعبه را در بخش مرکزی تعیین کرده‌ایم.

معاون سیاسی فرمانداری ملارد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص موارد مرتبط با کارت ملی عنوان کرد: در این مورد نیز مسئولان مربوطه در ثبت احوال عنوان کرده‌اند هیچ‌گونه مشکلی نیست فقط در مورد کارت ملی هوشمند مقداری محدودیت وجود دارد اما همه ما باید تلاش کنیم تا این مورد به سمت و سوی مثبت حرکت کرده و انتخابات خوب و بدون مشکلی را برگزار کنیم.

شاه‌قلیان بیان کرد: مواردی پیش آمده که احساس تعلق به جامعه در برخی موارد اندکی افول کرده و لازم است در این خصوص کارشناسان مربوطه وارد شده و موارد را به طور جدی بررسی کنند و رسانه‌ها نیز در این خصوص می‌توانند در کنار این افراد حضور پیدا کرده و قلم‌فرسایی کنند.

وی در خاتمه متذکر شد: در حوزه فرهنگ مواردی را در حوزه‌های افزایش انجمن‌های فرهنگی هنری را در دستور کار داشتیم که با همکاری مسئولان افزایش قابل توجهی را داشته است، همچنین این را باید بگوییم که توجه به تشکل‌های غیردولتی اینک افزایش پیدا کرده است.

 

خروج از نسخه موبایل