نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اعدام شیخ نمر؛ اعدام عفو، میانه روی و گفت‌وگو بود

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در پی اعدام آیت الله نمر و در گفتگو با روابط عمومی این اداره با تسلیت این فاجعه دردناک، گفت: اعدام شیخ نمر، اعدام عفو، میانه روی و گفت‌وگو بود.
وی، تصریح کرد: حکم ظالمانه رژیم عربستان سعودی درباره اعدام دانشمند شیعی، آیت الله شیخ نمر یک جنایت بزرگ است و در حقیقت این اقدام، اعدام عفو، میانه روی و گفت‌وگو بود.
جلیل زاده، تصریح کرد: به یقین این حرکت ناجوانمردانه برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشور یمن، سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع گروه های تندرو تکفیری و در رأس آنان گروه سیاه دل داعش است.
این مسئول فرهنگی، در خاتمه متذکر شد: بی شک اعدام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط دست نشاندگان قدرتهای سلطه جو، مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی است که این روزها خاورمیانه و برخی کشورهای افریقایی را در برگرفته است و امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده اند و به دنبال بزک کردن چهره رژیم های خونخوار منطقه هستند.

 

خروج از نسخه موبایل