نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قرآن کتابی انسان ساز است که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد

 خبر شهر  به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در مراسم تجلیل از نخبه قرآنی شهر وحیدیه، گفت: قرآن کتابی انسان ساز است که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.
وی، تصریح کرد: قرآن کتابی انسان ساز است که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد و بر همین اساس وظیفه مسئولان و به‌ویژه مسئولان فرهنگی و قرانی در قبال قرآن سنگین تر است.
جلیل زاده، با بیان یانکه قرآن، «عهد الهی» است که خداوند، خود نگاهبان آن بود تا حفظ شود و از میان نرود و به دست نسلهای هر عصر برسد، تا آن را بخوانند و بشنوند، تا دوره رسالت را در درون خود بازآفرینی کنند و بعثت مدام در خود و جامعه بیافرینند، افزود: اگر مسئولین نسبت به فعالیت های قرآنی اهمیت بیشتری قائل شوند شاهد پیشرفت های بیشتری در این زمینه خواهیم بود.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار در خاتمه متذکر شد: در پی کسب رتبه عالی در رشته حفظ کل قرآن کریم توسط مجتبی علیرضالو در سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن طی روزهای ۲۸ آذر تا ۵ دی ماه سال ۹۴ با حضور ۶۳۲ نفر از سراسر کشور به میزبانی شهرکرمانشاه، مراسم تجلیلی با حضور مسئولین شهرستان شهریار در مسجد جامع شهر وحیدیه برگزار شد.
خروج از نسخه موبایل