نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

زاویه‌داران و حامیان فتنه و ساکتان فتنه نیز در انتخابات ثبت نام کرده‌اند

 

 

فایل صوتی خطبه اول نماز جمعه

 

[jwplayer mediaid=”88328″]

 

فایل صوتی خطبه دوم  نماز جمعه

[jwplayer mediaid=”88336″]

 

 به گزارش خبر شهر حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسی سالمی ظهر امروز در نماز جمعه شهریار که در مصلای این شهر و با حضور پرشور اقشار مختلف شهریار برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوای الهی و دوری از گناه و معاصی دعوت و اظهار کرد: انسان‌های منافق و نفوذی بیشترین ضربه‌ را به اسلام زده‌اند، در زمان ما نیز افرادی بوده‌اند که نان انقلاب را خوردند اما بدترین ضربه‌ها را به اسلام و مسلمین زده‌اند.

وی بیان کرد: این منافقین در هر زمانی وجود داشته‌اند، در جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور، وزیر و … منافق داشته‌ایم که الان در کشورهای بیگانه دریوزگی می‌‌کنند؛ پیامبر گرامی اسلام (ص) بسیار توصیه فرمودند که انسان مؤمن همیشه باید مراقب منافقینی که در اطراف او هستند، باشد.

امام جمعه شهریار تصریح کرد: در فتنه ۸۸ در سفارت انگلیس ۲۵۰ نفر کوچک‌ترین اتفاقات داخل ایران را به دنیا گزارش می‌کردند، این را عرض کردم که باید مراقب دوروها و منافقین اطراف خود باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این امر به این معنا نیست که حرف حق را نزنیم بلکه منظور این است که اسرار خود و کشور را نزد آنها فاش نکنیم، بنا نیست در مقابل کسانی که برخلاف دین و نظام حرکت می‌کنند، ساکت باشیم و چیزی نگوییم.

سالمی گفت: امروز ۱۱ دی آغاز سال میلادی است، سال جدید میلادی را به مسیحیان مؤمن و اقلیت‌های دینی ایران تبریک می‌گویم، همه دیدیم که مقام معظم رهبری به دیدار خانواده شهید مسیحی رفتن%A

خروج از نسخه موبایل