نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه شورای هیئات مذهبی در شهریار

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، مرتضی نثاری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار در گفتگو با روباط عمومی این اداره،  گفت: جلسه ماهیانه شورای هیئات مذهبی این شهرستان تشکیل شد.
وی، با بیان اینکه حجت‌الاسلام جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار نیز در این جلسه شرکت داشت، تصریح کرد: این جلسه با حضور اکثریت اعضای این شورا و به ریاست مهدی اکبری نژاد و با محوریت بررسی برنامه ها و فعالیت های این شورا در سه ماه آخر سال تشکیل شد.
نثاری، افزود: جلیل زاده در این جلسه با اشاره به نقش هیئات مذهبی، متذکر شد: نقش هیأت های مذهبی و جایگاه مردمی آن بر هیچ کس پوشیده نیست و شاید بزرگ ترین پایگاه دینی ـ ملی در جامعه اسلامی ما هیأت ها و محافل مذهبی باشد وو البته هر چه قدر، قدر و ارزش یک هیأت در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن بر مردم نیز بیش تر خواهد بود.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورا در رابطه با برنامه های پیشنهادی ویژه سه ماهه آخر سال بحث و تبادل نظر کردند و همچنین در رابطه با تشکیل گروههای ۱۰ نفره در محافل مذهبی به جهت بهره گیری از تجربیات آنها و انتقال به محافل مذهبی جوان، تصمیم گیری شد.
گفتنی است، این جلسه پنج شنبه ۱۰ آذرماه جاری در تبلیغات اسلامی شهریار تشکیل شد.
خروج از نسخه موبایل