نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه شهریار بمناسبت دهه بصیرت (9 دی ) + فایل صوتی

به گزارش خبر شهر سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار با حضور در جمع خبر نگاران برنامه های دهه بصیرت (۹ دی ) را اعلام کرد .

 

https://www.khabareshahr.ir/wp/wp-content/uploads/2015/12/sepah.mp3?_=1

فرمانده سپاه ناحیه شهریار با انتقاد از سکوت برخی خواص در فتنه۸۸ گفت: بعضی از نخبگان و خواص می‌خواهند مسیر را عوض کنند و می‌بینید که همان افرادی که در فتنه ۸۸ گراهای فتنه آلود می‌دادند، امروز نیز حرف از شورای رهبری زده و در تلاش برای ایجاد جرقه‌ای فتنه آلود در نظام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار با گلایه از پشتیبانی ضعیف دستگاه‌های مختلف و مسئولین شهرستان شهریار در موضوعات فرهنگی گفت: متأسفانه مشاهده کردیم که در اجرای برنامه‌های فرهنگی، کاروانهای راهیان نور و یوم الله ۱۳ آبان آن طور که شایسته بود دستگاه‌ها و مسئولین جهت پرشور برگزار شدن این برنامه‌ها حمایت و پشتیبانی نکردند و این مراسم در مظلومیت تمام برگزار شد و در ۹دی هم به همین صورت بوده اما بسیجیان و مردم دلسوز نظام و انقلاب منتظر مسئولین نخواهند بود و با حضور در تمامی صحنه‌ها این برنامه‌ها به خوبی اجرا خواهد شد.


امین الله یامینی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره افزایش تعداد داوطلبان انتخابات گفت: تعدد کاندیداها نشان از شور و نشاط و آزادی کامل در جمهوری اسلامی است که این برخلاف دیگر کشورهای مدعی دموکراسی است که تنها دو حزب در عرصه سیاسی آنان وجود دارد اما از طرفی ثبت نام افراد فاقد شرایط کار مسئولین اجرایی و شورای نگهبان را برای بررسی صلاحیتها زیاد می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار اظهار داشت: سپاه و بسیج تمام فعالیت‌ها را در عرصه‌ها مختلف رصد می‌کند که در این راستا حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی سپاه است و هرکسی بخواهد به این دستاوردها و خط قرمزها لطمه بزند، سپاه با قدرت در مقابل آن خواهد ایستاد.
یامینی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سپاه انقلابی نشده است بلکه انقلابی به وجود آمده و این انقلابی بودن سپاه اجازه تجربه مجدد طعم تلخ فتنه را نخواهد داد.

سرهنگ یامینی گفت: حماسه ۹دی چشمه فتنه و فتنه گران را کور کرد و به تعبیری فتنه ۸۸ همانند چرک بیرون زده از زیر پوست بود که اگر وارد بدن نظام اسلامی می‌شد خطرات سنگین‌تری انقلاب را تهدید می‌کرد و در این فتنه بعضی از خواص با سکوت و یا دمیدن در آتش فتنه مردود شدند .

 

خروج از نسخه موبایل