نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بررسی مسایل دانشگاه های صفادشت در شورای شهر

خبر شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت- شهردار و اعضای شورای شهر صفادشت در دومین نشست فصلی سال جاری با رییس و معاونان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صفادشت، به بررسی مسایل و مشکلات این مراکز پرداختند.

رسیدگی به وضعیت روشنایی مسیرهای دانشگاه، درخت کاری و احداث فضای سبز دانشگاه پیام نور و مرکز علمی کاربردی، سگ های ولگرد، تامین امنیت مسیر در ساعت های پایانی روز، تامین پارکینگ و سرویس مینی بوس تا داخل جهت جهت دانشجویان دانشگاه آزاد، رعایت عدالت در اختصاص امکانات به مراکز آموزش عالی موجود در سطح شهر،سرویس جهت دانشجویان پیام نرو به کرج و شهریار، ایجاد تابلوهای معرفی مراکز دانشگاهی خواسته های مسئولان دانشگاه ها از مدیران شهری حاضر در جلسه بود.

از دیگر مسایلی که رییس دانشگاه ها بیان داشتند موضوع تملک زمینی بود که در حال حاضر دانشگاه ها در آن فعالیت دارند و خواسته واگذاری عرصه و اعیان از سوی شهرداری به دانشگاه ها شدند تا ایشان بتوانند برای توسعه بناهای آموزشی و فرهنگی اقدام نمایند.

گفتنی است در حال حاضر دانشگاه آزاد با ۴۲۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشکده کشاورزی استاد شهریار با ۱۰۵۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ، دانشگاه پیام نور با ۲۸۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و دانشکده تربیت بدنی امام علی(ع) با ۴۰۰ دانشجو و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی با ۱۵۰۰ دانشجو فعالیت دارند.

هم چنین پروفسور گلابچی مدیر واحد پردیس دانشگاه هنر و معماری صفادشت بیان داشت که به زودی دانشجویان در این واحد تحصیل خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی آغاز خواهند نمود.

اعضای شورای شهر در این بر استفاده از نیروهای بومی در سمت ها و امور اداری دانشگاه ها تاکید و از بکارگیری چند استاد معرفی شده از سوی شورای شهر قدردانی نمودند.

نشست بعدی مدیران شهری با مسئولان دانشگاه های صفادشت اسفند ماه انجام می شود.

 

خروج از نسخه موبایل