نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

حجت‌الاسلام حیدری: شیوه های فرهنگی، بهترین اقدام برای مبارزه با مواد مخدر است

 خبر شهر به گزارش روابط  اداره کل عمومی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، کارشناس فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهریار و ملارد درنشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ملارد، گفت: شیوه های فرهنگی، بهترین اقدام برای مبارزه با موادمخدر است.
روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهریار، خاطر نشان کرد: این نشست به ریاست خطیبی، فرماندار ملارد و با حضور اعضای این کارگروه و با محوریت بحث و تبادل نظر در رابطه با برنامه های فرهنگی و اجتماعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، تشکیل شد.
حیدری، بعد از شرکت در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملارد و در گفتگو با روابط عمومی این اداره، ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت شیوه های فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: باید برنامه های اجرایی در بحث پیشگیری از مواد مخدر با محوریت و رویکرد فرهنگی و مذهبی باشد، چرا که شیوه های فرهنگی، بهترین اقدام برای مبارزه با موادمخدر است.
به گفته وی حضور سازمانهای مردم نهاد، تشکل های دینی و قرآنی در این امر خطیر، بسیار تأثیرگذار و حیاتی است لذا باید حمایت این سازمان ها و تشکل ها در رأس کارهای دولتی قرار گیرد.
گفتنی است، این نشست چهارشنبه دوم دی ماه جاری در سالن اجتماعات فرمانداری ملارد تشکیل شد.
حجت‌الاسلام ناصر حیدری
خروج از نسخه موبایل