نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رکورد انتخابات در غرب استان تهران شکسته شد + عکس

 خبر شهر  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ ستاد انتخابات شهرستان شهریار در روز ششم ثبت نام از کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پذیرای تعداد دیگری از داوطلبان از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد بود.
بنا به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهریار، در روز ششم ۱۷ نفر از کاندیداهای شرکت در دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد در ستاد انتخابات شهرستان شهریار حضور پیدا کردند که در نهایت مراحل ثبت نام آنها در این روز به پایان رسید و به عنوان داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند..
لازم به ذکر است از میان افراد ثبت نام شده ۲ نفر زن و ۱۵ نفر مرد بودند که باتوجه به تعداد ثبت نام کنندگان در روزهای گذشته مجموع ثبت نام کنندگان به ۵۶ نفر در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد افزایش پیدا کرد.
بر اساس زمان بندی برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلبان می توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارکی که در اطلاعیه ثبت نام ذکر شده است و در سایت اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار اعلام شده است ا تنها تا پایان روز جمعه ۹۴/۱۰/۴ به ستاد انتخابات شهرستان شهریار مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

خروج از نسخه موبایل